Fundusze europejskie podkarpackie

Pasy Napędowe

Pasy napędowe oferowane przez firmę Walor używa się do przenoszenia mocy we wszystkich typach maszyn i urządzeń przemysłowych. Mają zastosowanie w rolnictwie, a także w przemyśle motoryzacyjnym, poligraficznym, logistycznym, transportowym czy tekstylnym. Są jednym z elementów przekładni pasowych, nazywanych również przekładniami mechanicznymi cięgnowymi, które przekazują napęd z koła czynnego na bierne. W naszym sklepie mogą Państwo kupić pasy służące do przenoszenia dużych prędkości obrotowych oraz przystosowane do pracy w szczególnych warunkach. W naszym asortymencie znajdują się wysokiej klasy pasy napędowe ROVEN, w tym między innymi:

  • pasy klinowe klasyczne, które wyróżniają się niepodatnością na wysokie temperatury;
  • modele wąskoprofilowe;
  • modele szerokoprofilowe;
  • modele zespolone;
  • modele uzębione
  • modele wielorowkowe.

Oferujemy również pasy zębate, pasy kosiarkowe GARDEN oraz pasy płaskie, które przekazują moment obrotowy dzięki tarciu pomiędzy warstwą bieżną a bębnem napędzającym.

Właściwości pasów napędowych

Sprzedawane przez nas rodzaje pasów napędowych słyną z odporności na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne oraz szkodliwe działanie środków chemicznych. Charakteryzują się wysoką jakością, która jest osiągana przy pomocy nowoczesnych metod produkcji. Funkcjonują na podobnych zasadach, jak łańcuchy napędowe, które także służą do przenoszenia napędu i też są dostępne w naszej ofercie sprzedażowej.

Wykwalifikowani pracownicy firmy Walor, bazując na swojej obszernej wiedzy dotyczącej właściwości każdego oferowanego przez nas produktu i długoletniemu doświadczeniu, z przyjemnością pomogą Państwu wybrać odpowiedni rodzaj paska napędowego. Od tego wyboru zależy bowiem prawidłowa i bezawaryjna praca maszyny. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Jak i kiedy wymienić paski napędowe?

Wymiany pasków napędowych można dokonywać samodzielnie. Jeżeli chodzi o jej częstotliwość, to przyjmuje się zasadę, że pasek osprzętu zużywa się średnio po 90-120 000 km. Wyraźnym sygnałem wskazującym na nieprawidłowe działanie paska jest piszczenie, które może świadczyć o poślizgu pasa z powodu zbyt małego napięcia, niewłaściwej regulacji lub po prostu zużycia się jego powierzchni czynnej. Niekiedy przyczyną może być też zaolejenie, kontakt z paliwem lub zbyt duży opór napędzanych narzędzi. Jeżeli natomiast mamy do czynienia z wytartymi paskami napędowymi, to zamiast od razu je wymieniać, zaleca się przedłużenie ich żywotności przy użyciu specjalnego preparatu w sprayu. Jeżeli natomiast pasek nie pracuje płynnie, a po zatrzymaniu silnika ugina się pod lekkim naciskiem palca, to należy go po prostu dociągnąć.

Odwiedza nas 13 gości oraz 0 użytkowników.

311445